ADVERT

3 razloga zbog čega treba da počnete sa PPC kampanjom

PPC or Pay per Click je osnova digitalnog marketinga. Druga strana medalje je Search Engine Optimization, ali ADvert, kao digitalna agencija koja je usmerena 100% ka PPC kampanjama, iskreno veruje u brzinu i efikasnost haotičnog digitalnog sveta i zato dajemo prednost PPC-u.

Postoji mnogo razloga zašto smatramo da odmah treba da krenete sa PPC oglašavanjem, ali za sada ćemo navesti tri, po nama najvažnija.

1. PPC je usko targetirana aktivnost

Plaćene kampanje imaju moć da targetiraju korisnike raznih platformi sa specifičnim interesovanjima koji traže specifične stvari. Možemo da se fokusiramo na geografske regione, da segmentiramo publiku, da pravimo ,,levak” prodaje, da od postojeće publike pravimo sličnu publiku itd…PPC nam dozvoljava ovakvu vrstu kontrole na svim kanalima gde sprovodimo kampanje.

2. Plaćene kampanje se mogu kvantifikovano pratiti

Jedna od najvećih prednosti PPC kampanja je mogućnost merenja metrika, analiziranje podataka i donošenje odluka u skladu sa tim. Od bidovanja cena po kliku, do grafikona linija i utvrđivanja zakonitosti, analitika podataka je nešto što svi marketari vole. Za to, naravno, postoji razlog. Podaci nam pričaju, definišu pravac kretanja i iscrtavaju strategiju za buduće marketinške aktivnosti.

ppc advertajzing

3. PPC nije samo za multinacionalne kompanije

Mala i srednja preduzeća, kao i novoosnovana preduzeća ponekad imaju potrebu za rastom, koji samo PPC može da im pruži. Većina se susreće sa problemom da organski saobraćaj nije dovoljan i da je potrebno povećati posetu sajtu drugim načinima, a nema bolje od plaćenih kampanja, putem Google-a, Facebook-a, Instagram-a, Twitter-a i t d. Čak iako nisu nadprosečne stope CTR i ROI, podizanje brand awarness-a je sasvim dovoljan rezultat.

Da li vi koristite PPC advertajzing?

Podeli tekst
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Potrebna vam je marketing strategija koja će unaprediti vašu prodaju?