ADVERT

Email marketing je 6 puta efikasniji od društvenih mreža

Kada jednom izgradite publiku (npr. email baza zainteresovanih ili postojećih klijenata), onda je sve moguće.

 

Sa eksplozijom marketinga na društvenim mrežama, naročito poslednjih godina, tradicionalni email format može izgledati zastarelo. Ali verovali ili ne, to je jedna od onih laži koje nam se često serviraju a mi ih prihvatamo a priori. Zapravo, email marketing je moćniji sada nego ikada pre. I pored svih najnovijih tehnoloških rešenja, platformi, reklamnih kampanja i svega ostalog čime smo danas bomardovani kao “najbolje rešenje za vaš biznis”, email marketing i dalje ostaje kanal broj 1 za podsticanje brend awareness-a i povećanje konverzija.

Ignorisanje email marketinga kao dela vaše digitalne strategije, znači samo jedno – propuštate ozbiljne poslovne prilike. A sada ćete videti i zašto…

Jednostavno, email marketing vam pomaže da izgradite odnose i kredibilitet. Ljudi vole da posluju sa onima koje poznaju, koji im se dopadaju i kojima veruju. Email je direktan, što ga automatski čini ličnijim i personalizovanijim nego što je slučaj sa marketingom na društvenim mrežama. Email pruža tu mogućnost da ljudi mogu da postavljaju pitanja i da očekuju najbrži mogući odgovor na dodatne informacije.

Email marketing vas drži u fokusu. Da li ste znali da najmanje 91% internet korisnika proverava svoju e-poštu bar jednom dnevno? Za razlliku od društvenih mreža, gde može proći i nekoliko dana da ljudi ne budu prisutni na istim, sa email-om, to nije slučaj.  Naprotiv, bar nekoliko puta u toku dana se proverava pošta. Pođite od sebe 🙂

Email marketing nije skup. Email je zaista jeftin način da dođete do vama potrebnih ljudi i da budete u redovnoj komunikaciji sa njima. Naravno, kada su u pitanju ozbiljnije kampanje i ozbiljniji rezultati, bez ikakve dileme, potrebno je angažovati marketare koji su specijalizovani za ovu delatnost.

Vi ste vlasnik vaše liste. Za razliku od društvenih medija, koji danas jesu tu, sutra ko zna gde, sa čestim izmenama algoritama i stalnim ograničenjima, i sa činjenicom da platforme zapravo nisu vaše, jedino što je u vašem vlasništvu je zapravo vaša lista.

Email marketing konvertuje bolje od društvenih mreža. Istraživanja su otkrila da je email znatno efikasniji način za privlačenje kupaca od društvenih medija. Ljudi koji kupuju proizvode koji se plasiraju putem email marketinga, troše 138% više od onih koji ne dobijaju ponude elektronskom poštom.

Email usmerava posetioce ka vašem websajtu. Koristeći se alatima email marketinga vrlo lako možete podići posetu na svom websajtu, istovremeno analizirajući koji deo sajta i koji aspekti marketinga privlače najviše interesovanja.

Šta treba da sadrži vaš email marketing?

 

Redovno, ali ne i preterano, slanje emailova vašoj listi najbolji je način za izgradnju odnosa sa vašim registrovanim korisnicima. Posvetite se kontinuiranom slanju poruka sa visokokvalitetnim sadržajem. Svaki email koji pošaljete mora da sadrži nešto korisno i značajno, kao što je na primer popust ili rešenje za neki problem koji korisnici imaju.

Postoje različiti tipovi email marketing kampanja u zavisnosti od potreba vašeg biznisa. Najviše korišćeni tipovi danas su Email Outreach i Newsletter. Email Outreach ili Cold Email, najviše primena ima kod B2B poslovanja, dok se Newsletter najviše koristi za masovno slanje mejlova koje kompanije šalju kada žele da informišu ili promovišu. Šta god da odlučite, osnovno načelo kojim se mi vodimo u ADvertu jesu personalizovani mejlovi. Spamovi nikako. Od toga niko nema koristi. Ni vi, ni ljudi koji primaju mejlove.

Dakle, za uspešan email marketing neophodno je prvo raditi na prikupljanju mejlova, da li kroz LeadGen kampanje ili kroz uzimanje mejlova od postojećih korisnika, na vama je da odlučite šta je najbolje i najrealnije za vaš biznis.

Ukoliko smatrate da vam email marketing nedostaje u vašoj digitalnoj strategiji, pozovite nas, rado ćemo pomoći.

Podeli tekst
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Potrebna vam je marketing strategija koja će unaprediti vašu prodaju?