Zašto je bitan Facebook?

icon

Kralj društvenih mreža

Kada su u pitanju društvene mreže, facebook je neprikosnoveni šampion. Obuhvata 60.6% svih internet korisnika na svetu.

icon

Omiljena mreža mladih

I danas, Facebook je dominantna društvena mreža za populaciju do 35 godina. Preko 65% korisnika ove mreže je ispod 35 godina.

icon

Koliko korisnika ima?

Prema podacima iz 2019. godine, taj broj iznosi 2,45 milijardi. I ne samo to, nego je broj korisnika na dnevnoj bazi iznosi 1.62 milijarde. Bez konkurencije.

icon

Mobilni pre Desktop-a

Dominacija Facebook-a je na mobilnim telefonima. Čak 96% aktivnih korisnika, ovoj platformi svakodnevno pristupa preko pametnih telefona.

icon

Facebook i preduzeća?

Preko 80 miliona preduzeća širom planete imaju svoje poslovne stranice na Facebook-u.

icon

Prosečno vreme na FB

Korisnici Facebook-a, u proseku, svakog dana, na ovoj platformi provedu 58.5 minuta. Niko više ne osporava da je Facebook postao deo naših života.

Facebook ADS

Zanimljive činjenice

  • Koliko marketara na svetskom nivou koriste Facebook? 86%
  • U kom procentu preduzeća koriste video na Facebook-u? 81%
  • Prihod Facebook-a od reklama putem mobilnih telefona? 94%
  • Prosečna cena klika za Facebook reklame, u 2019. je snižena 6%%
fejsbuk oglasavanje

Reklamni formati na Facebook platformi

icon

Video Ads

Sa preko 50% rasta u gledanju videa na Facebook-u, preduzeća kao što su vaša drastično povećavaju brand awareness i prodaju na ovoj platformi.

icon

Carousel Ads

Carousel je reklamni format na Facebook-u koji se sastoji od niza kartica, svaka sa različitom slikom i posebnim linkom ka ciljanoj destinaciji.

icon

Foto Ads

Na prvi pogled najalkši format za napraviti, sastoji se od jedne slike, call to action i linka ka landing strani. Potrebno je posvetiti vreme dizajnu kako bi slika bila lead magnet.

icon

Canvas Ads

Facebook ovaj format naziva doživljajem oglasa preko celog ekrana, koji udahnjuje život brendovima i proizvodima na telefonu. Predstavlja mikrosajt, tako da korisnik može na samoj platofrmi da se informiše.

icon

Slideshow Ads

Slideshow reklame se koriste onda kada je od niza slika potrebno napraviti dobru priču. Facebook je značajno napredovao u ovom formatu.

icon

Lead Generation

Ovaj format oglasa predstavlja kontakt formu koja motiviše potencijalne korisnike usluga brenda, da ostavi svoje kontakt podatke, što je vrlo bitno za kasniju analitiku podacima.

Najčešća pitanja za Facebook oglašavanje

Ovo je jedna od najbitnijih odluka prilikom postavljanja kampanje na Facebook-u. 

Dva su osnovna načina. Prvi je pravljenje publike na osnovi demografskih podataka, interesovanja, lokacije i slično. Drugi je metod poznat kao lookalike publika, koja se pravi od već postojeće publike koja prati biznis stranicu ili pak publika koja je slična publici koju imamo kroz aploudovanu excel tabelu.

Postoji jedna stara izreka u biznisu koja kaže da je potrebno da potrošiš novac da bi zaradio novac. Ovo je apsolutno primenjivo na Facebook Ads.

Energija uložena u kreiranje kampanja na Facebook-u, mora biti praćena i adekvatnim budžetom koji će kontinuirano da traje, bar tri meseca u nizu. Ovo je neophodno da bi poruka došla do što većeg broja ciljane grupe ljudi, a i algoritam Facebook-a drugačije reaguje na obično bustovanje i na profesionalno vođene kampanje.

Pixel je deo koda koji se implementira na sajt i preko koga mogu da se prate aktivnosti ljudi koji su preko reklame došli na željenu stranicu na sajtu. Mogu re pratiti registracije, donacije ili kreirati nova publika osnovu publike obuhvaćene pixeli, tj. kreirati retargeting kampanja.

Različite agencije različito naplaćuju za Facebook Ads menadžment, ali postoje neka četiri osnovna tipa cene usluge:

  • Procenat od budžeta (ako je vaš budžet 1000 eur, agencija zaračuna svoj fee od 20-30% i usluga agencije je onda 200 do 300 eur)
  • Cena zavisi od broja kampanja
  • Fiksna cena i procenat od budžeta
  • Fiksna cena na mesečnom nivou

Lično, mi ne volimo procenat od budžeta model, jer imamo osećaj da na taj način sputavamo klijenta da ulaže u budžet za oglašavanje što je jedna od osnovnih pretpostavki uspešne kampanje. Naša cena zavisi od kompleksnosti vašeg zahteva i zaračunavamo cenu na tromesečnom nivou, jer raditi kampanju ispod tri meseca nije preporučljivo. Ta cena se može podeliti i na mesečno plaćanje ali to sve ostaje da se dogovori sa opcijama koje najviše odgovaraju klijentu.

Potrebna vam je Facebook kampanja, imate budžet za oglašavanje?

Tu smo za sva pitanja!

Naši klijenti za koje smo vodili Facebook Ads kampanje

- PPC za superiorne performanse -