ADVERT

Facebook testira novu Facebook Story opciju

Facebook radi na novoj Facebook Story opciji, koja će omogućiti korisnicima ove mreže da dužina storija bude 3 dana umesto dosadašnjih 24 sata.

Ovo će biti veliki skok jer će bukvalno promeniti koncept storija kakvog poznajemo sada. Facebook već duže vreme pokušava da stavi akcenat na Story, imajući u vidu kakav je Instagram doživeo uspeh sa ovim formatom. Međutim, napori nisu urodili plodom kao što se očekivalo.

Format storija raste značajno i Facebook ga vidi kao budućnost deljenja sadržaja. Storiji su na putu da prevaziđu sadržaj postova u news feedovima.

Facebook ovaj projekat testira tako što svojim starijim korisnicima nudi mogućnost storija od tri dana, ne bi li videli reakciju, kao što to često čini prilikom testiranja platforme. Sa marketinške tačke gledišta ovaj potez je prililno riskantan jer se ide na akceleraciju fokusa pažnje korisnika sa jednog na tri dana. Ono kako mi vidimo ovaj slučaj je da storiji do 3 dana mogu biti od izuzetne koristi za specijalne ponude sa ograničenim rokom trajanja. Za sada se Facebook zvanično nije oglašavao povodom ovog testiranja ali očekujemo obraćanje za mesec, dva, najkasnije.

Podeli tekst
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Potrebna vam je marketing strategija koja će unaprediti vašu prodaju?