Zašto je Google bitan?

- Advertajzing mašina zasnovana na pretragama ključnih reči -

icon

Fokusirani na korisnika

Od osnivanja cilj ove kompanije je bio nabolji mogući ,,user experience``. To se vidi iz njihove naslovne strane koja je jednostavna i skroz prilagodjena korisniku.

icon

Gigantska baza korisnika

Samo u toku jednog dana, ostvari se oko 6 milijardi pretraga. U smislu podataka korisnika i targetiranja u kampanjama, ovo je suvo zlato. I za oglašivače...

icon

Pretraga je ključna reč

Google se bazira na brzom pronalaženju informacija. Njihova deviza je - Bolje brzo nego sporo. Skoro 6 milijardi pretraga svakog dana. Brzo i nedostižno za konkurenciju 🙂 Google je kralj ključnih reči.

icon

Google.com je br.1 sajt

Postoji izreka - Ako hoćeš da budeš bogat, deluj globalno. Google je postavio standard za ovu izreku jer to je ono što upravo rade. Najposećeniji sajt na svetu. 95.2% svih pretraga.

icon

Google je biznis

Glavni izvor prihoda za Google je advertajzing. Stotine hiljada kompanija širom sveta koriste Google Ads platformu. Prihod od Ads-a 2019. iznosio je 113.26 milijardi $.

icon

Organic vs. PPC

Najnovija istraživanja pokazuju da preko 50% ljudi ne prepoznaje razliku između plaćenog oglasa i organski generisanog rezultata pretrage. Mi smo zagovrnici teorije PPC pre SEO.

Google Ads je "must have" opcija za svaku onlajn kampanju.

Google ADS u brojkama

Zanimljive činjenice

  • Procenat od ukupnog prihoda kompanije koji Google ostvaruje kroz Google Ads? 97%
  • Za svaki uloženi 1$ u Google Ads, preduzeća prihoduju 2$ (Google Economic Impact Report) 100%
  • Prosečan ClickThrough Rate za oglas na prvoj poziciji 7.94%
  • Google Display kampanje imaju reach do skoro cele internet populacije 80%

Google Search ili Google Display


Po našem mišljenju oba. Zato je bitno da za svaku marketinšku kampanju obezbedite dovoljan budžet kako bi mogli da se pokriju svi kanali oglašavanja. Samo integrisan digitalni marketing pristup može obezbediti konkretne rezultate.

Svakako oba ova pristupa imaju svoje prednosti a vi ćete ustanoviti da jedan od njih bolje odgovara vašim postavljenim ciljevima.

Naravno da biste znali koje od ove dve platforme ili zajedno u kombinaciji odgovaraju ciljevima vaše kampanje, neophodno je da posedujete znanje o mogućnostima i ograničenjima svake od njih, zbog čega se naši klijenti i odlučuju na angažovanje specijaliste za PPC.

Najčešća pitanja vezana za Google oglašavanje

Uvek od klijenata dobijemo isto pitanje – Da li Google Ads radi i da li se isplati ulagati novac u to? Pošteno pitanje. Iskreno, ne postoji jednostavan odgovor na to. Ne postoji jednistveno rešenje koje odgovara svim opcijama. Slično, kao sa načinom ishrane. Jedan metod ishrane, ne znači da će svako imati iste rezultate. 

Da bismo mogli detaljnije da objasnimo ceo koncept, potrebno je malo duže vremena, pa predložemo da na našoj blog strani, pročitate tekstove vezane za Google Ads, te se nadamo da će vam biti jasnije. Ukoliko imate nekih pitanja i posle toga slobodno nas kontaktirajte.

Naravno da možete. Pod uslovom da poznajete sve tehnike i alata, da imate iskustva u vođenju kampanja, setovanju ključnih reči, retargetingu i ostalim elementima uspešne kampanje.

Google algoritam se često menja, pa morate uvek da budete u toku sa najnovijim trendovima. Sve može, samo je pitanje prioriteta i efikasnog korišćenja vremena. Sa naše tačke gledišta i vremena koje trošimo u konstantno učenje, najbolje rešenje je posvetiti se maksimalno razvijanju sopstvenog biznisa i biti što bolji u onome što čini “core” vašeg poslovanja.

Setovanje Google Ads kampanje može da bude ne baš tako jednostavno i podrazumeva dobro poznavanje platforme. Sasvim je sigurno da se ne radi o poslu, koji se kod nas često tumači kao: ,,Ma šta ti je to, klikneš tamo, vamo i gotovo”. Setovanje Google reklamne kampanju uključuje sledeće ali i više od toga:

  • Razumevanje advertajzing ciljeva
  • Razumevanje proizvoda/usluge i njihove profitabilnosti
  • Strateško postavljanje tipa kampanje
  • Istraživanje ključnih reči
  • Skaliranje kampanje radi mogućeg snižavanja troškova
  • Copywriting za mnoštvo različitih kampanja
  • Dizajn idejnog rešenja za sve oglasne pozicije ukoliko se koristi Display Network
  • Setovanje praćenja konverzija kroz Google Analytics
  • Manje prepravke na sajtu zbog praćenja konverzija

… i još mnogo toga.

Različite agencije različito naplaćuju za Google Ads menadžment, ali postoje neka četiri osnovna tipa cene usluge:

  • Procenat od budžeta (ako je vaš budžet 1000 eur, agencija zaračuna svoj fee od 20-30% i usluga agencije je onda 200 do 300 eur)
  • Cena zavisi od broja kampanja
  • Fiksna cena i procenat od budžeta
  • Fiksna cena na mesečnom nivou

Lično, mi ne volimo procenat od budžeta model, jer imamo osećaj da na taj način sputavamo klijenta da ulaže u budžet za oglašavanje što je jedna od osnovnih pretpostavki uspešne kampanje. Naša cena zavisi od kompleksnosti vašeg zahteva i zaračunavamo cenu na tromesečnom nivou, jer raditi kampanju ispod tri meseca nije preporučljivo. Ta cena se može podeliti i na mesečno plaćanje ali to sve ostaje da se dogovori sa opcijama koje najviše odgovaraju klijentu.

Potrebna vam je Google kampanja, imate budžet za oglašavanje?

Tu smo za sva pitanja!

Naši klijenti za koje smo vodili Google kampanje

- PPC kampanje za superiorne performanse -