Zašto je bitan Instagram?

icon

Instagram platforma

Instagram reklame se sprovode kroz Facebook Ads platformu, tako da sve opcije koje se koriste za Facebook reklame koriste se i za Instagram reklame.

icon

Interakcije korisnika

Instagram korisnici su mnogo spremniji za interakciju sa reklamama brendova, čak 58 puta više nego na Facebooku i 120 puta više nego na Twitteru.

icon

Brand Awareness

Instagram je apsolutno vizuelna platforma, što je osnovna pretpostavka za vidljivost brenda. Marketing funkcioniše kroz vidljivost, a ova platforma to upravo radi.

Instagram ADS

Zanimljive činjenice

  • Većina korisnika Instagrama su mlađi od 35 godina 71%
  • U Americi veliki broj preduzeća koristi Instagram 71%
  • Veliki broj Instagramera priznaje uticaj Instagrama kod otkrivanja novih proizvoda 83%
  • Svaki Instagram korisnik prati minimum jedan brend 50%
instagram reklame

Najčešća pitanja za Instagram oglašavanje

U proseku cena za Instagram reklame se okreće do 0.2$ do 6.7$, u zavisnosti od biding modela. Za cenu po kliku, mi oglašivači plaćamo u proseku od 0.2$ do 2$ po kliku, a za cenu po impresijama ide do 6.7$ na 1000 impresija. 

S obzirom da multimilijarderske kompanije ulažu u Instagram reklame, odgovor je jasan. Međutim, zbog same platforme za oglašavanje, preciznog targetiranja, optimizacije i skaliranja cena, za male biznise, ova platforma je još značajnija. Da, isplati se ulagati u instagram Ads.

Najjednostavnije rečeno, zato što reklame jna Instagramu ne narušavaju user experince, tj. korisnici Instagrama su toliko navikli na reklame da ih više ni ne doživljavaju kao reklame. U tome je sva genijalnost Instagram oglašivačke platforme.

Različite agencije različito naplaćuju za Instagram Ads menadžment, ali postoje neka četiri osnovna tipa cene usluge:

  • Procenat od budžeta (ako je vaš budžet 1000 eur, agencija zaračuna svoj fee od 20-30% i usluga agencije je onda 200 do 300 eur)
  • Cena zavisi od broja kampanja
  • Fiksna cena i procenat od budžeta
  • Fiksna cena na mesečnom nivou

Lično, mi ne volimo procenat od budžeta model, jer imamo osećaj da na taj način sputavamo klijenta da ulaže u budžet za oglašavanje što je jedna od osnovnih pretpostavki uspešne kampanje. Naša cena zavisi od kompleksnosti vašeg zahteva i zaračunavamo cenu na tromesečnom nivou, jer raditi kampanju ispod tri meseca nije preporučljivo. Ta cena se može podeliti i na mesečno plaćanje ali to sve ostaje da se dogovori sa opcijama koje najviše odgovaraju klijentu.

Potrebna vam je Instagram kampanja, imate budžet za oglašavanje?

Tu smo za sva pitanja!

Naši klijenti za koje smo vodili Instagram Ads kampanje

- PPC za superiorne performanse -