ADVERT

Kako povezati Google Ads i Google Analytics?

Kako povezati google Ads i Google Analytics

Povezivanje Google Ads i Google Analytics naloga je izuzetno bitna strategija za ostvarivanje uspešnih reklamnih kampanja na Google platformi za oglašavanje. Najkraće, mogli bismo reći da je ovo od izuzetne važnosti jer je moguće uvezati praćenje konverzija i ciljeva za svaku kampanju. Ukoliko koristite isti gmail nalog, ovaj postupak će biti izuzetno jednostavan.

Pod opcijom “product linking” u Google Analyticsu izaberite sekciju “Google Ads linking” i po automatizmu mejlovi će biti prepoznati. Zatim, u “Link configuration”, pod “Link group title” upišite naziv svog web sajta. Obavezno moraju biti uključene opcije “All website data” i “Auto-tagging”.

Kada završite sa kompletiranjem podataka koji se tiči informacija za linkove, vratite se u Google Ads nalog i pogledajte sekciju “Linked accounts”, pod opcijom Settings u meniju. Na ovaj način dobijate ponovo potvrdu da su nalozi povezani i da je auto-tagging omogućen. Obe platforme sada mogu da komuniciraju i da prate podatke za konverziju.

Sledeće što treba da uradite je da uvezete konverzije iz Google Analytics-a u Google Ads, radi praćenja. Kada iz menija kliknete na konverzije a zatim na “Add a new conversion” dugme, videćete odakle sve možete da uvezete konverzije:

  • Google Analytics (UA)
  • Google Analytics 4 properties
  • Third party app analytics
  • Sales force
  • Other data sources

Ovo je izuzetno važan korak. Praćenje konverzija će vam pomoći da optimizujete Google Ads kampanje kao i budžet za oglašavanje kojim raspolažete. Ukoliko vam je ovo ipak sve prekomplikovano, uvek nas možete pozvati da to uradimo za vas.

Podeli tekst
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Potrebna vam je marketing strategija koja će unaprediti vašu prodaju?