ADVERT

Koliko reklama po AD grupi u Google Ads?

Potrošačke odluke danas se donose brže nego ikad, pa je potrebno potencijalne potrošače gađati pravom porukom u tačno vreme. Ukoliko ste rešili da to uradite putem Google Search advertajzinga, vrlo je bitno da znate da postavite svoj Google account kako treba ili da angažujete nekoga ko to zna. Osnovna pretpostavka za pravilno setovanu Google Search kampanju određivanje koliko reklama po oglasnoj grupi je zaista potrebno?

Samo jedna reklama može da ograniči potencijal vaše PPC kampanje, pa se opravdano postavlja pitanje: Koliko reklama po AD grupi? Odgovor je 3. Potrebno je da imate bar 3 reklame (3 Ads) po AD grupi, kako biste pomogli sistemu da optimizuje performans, a istovremeno na taj način utvrđujete koja od reklama ,,najbolje radi” za vašu publiku.

Na primer, prodajete roštilj…Kreiraćete različite AD grupe u skladu sa kategorijama proizvoda koje nudite. Da li vam je potreban kupac koji u tom trenutku traži informacije o kolačima ili hrani generalno. Vama je najrelevantiji kupac koji u tom trenutku traži roštilj. Zato je vrlo bitno da cela struktura vaše kampanje bude što više specijalizovana.

Plaćeni advertajzing zasniva se na podacima i što više podataka imate to je bolje. Strategija koja se bazira na skupljanju i analiziranju podataka, omogućava Vam da testirate i pratite različite AD varijante i procenjujete rezultate za vaše specifične poslovne ciljeve.

Iako postoji čitava filozofija zasnovana na SKAG-u (Single Keyword per AD Group), generalno govoreći, preporuka je da imate minimum 3 reklame ili ads, u svakoj grupi.

Za uspešnu organizaciju vašeg Google naloga, od kritične važnosti je da definišete vrlo, vrlo specifične oglasne grupe, i u okviru njih bar 3 reklame.  Relevantnost dovodi do povećanog kvaliteta reklama, to podiže performans kampanja što rezultuje generisanjem većeg broja konverzija.

 

 

Podeli tekst
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Potrebna vam je marketing strategija koja će unaprediti vašu prodaju?