Zašto je bitan Linkedin?

icon

Jedinstveno targetiranje

Linkedin omogućava domet do 90 miliona donosioca odluka. To nije druga advertajzing platforma ne omogućava.

icon

Kvalitetni lidovi

Jedna od najvećih prednosti advertajzinga na Linkedinu jesu visoko kvalietni lidovi. U B2B sektoru precizno targetiranje je još bitnije od B2C ciljanja.

icon

Personalizacija

S obzirom da je cela mreža poslovno strkturirana, mnogo je lakše kreirati personalizovanu reklamnu poruku nego na drugim mrežama.

Linkedin ADS

Zanimljive činjenice

  • Većina korisnika Linkedina su muškarci 57%
  • Reklama na Linkedinu može da dođe do značajnog dela svetske populacije 12%
  • Veliki broj B2B marketara koristi Linkedin za "content" marketing 94%
  • Veoma visoka "open rate" stopa za Sponsored Inmail 52%
linkedin reklame

Najčešća pitanja za Linkedin oglašavanje

Sve je stvar interpretacije. Ako uzmemo cenu klika koja se kreće od 1-2 $ pa na više, onda možemo tumačiti da je skuplje. Ali ako se uzme u obzir kvalitet lidova, onda možda i nije tako skupo. Sve je stvar gledanja i potreba i na kraju krajeva ciljeva same kampanje.

Za razliku od drugih društvenih mreža, koje targetiranje odredjuju po nekim drugim parametrima, Linkedin oglašavanje je specifično po tome što targetiranje vrši po karijernim osobenostima, pa tako možete da gađate direktore kompanija, šefove marketinga, menadžere kadrovskih službi, softverske pozicije itd. Linkedin omogućava da targetirate profesionalce za koje smatrate da treba da znaju za vaš proizvod ili uslugu.

Minimalni budžet za Linkedin reklamiranje iznosi 10$ dnevno.

Različite agencije različito naplaćuju za Linkedin Ads menadžment, ali postoje neka četiri osnovna tipa cene usluge:

  • Procenat od budžeta (ako je vaš budžet 1000 eur, agencija zaračuna svoj fee od 20-30% i usluga agencije je onda 200 do 300 eur)
  • Cena zavisi od broja kampanja
  • Fiksna cena i procenat od budžeta
  • Fiksna cena na mesečnom nivou

Lično, mi ne volimo procenat od budžeta model, jer imamo osećaj da na taj način sputavamo klijenta da ulaže u budžet za oglašavanje što je jedna od osnovnih pretpostavki uspešne kampanje. Naša cena zavisi od kompleksnosti vašeg zahteva i zaračunavamo cenu na tromesečnom nivou, jer raditi kampanju ispod tri meseca nije preporučljivo. Ta cena se može podeliti i na mesečno plaćanje ali to sve ostaje da se dogovori sa opcijama koje najviše odgovaraju klijentu.

Potrebna vam je Linkedin kampanja, imate budžet za oglašavanje?

Tu smo za sva pitanja!

Naši klijenti za koje smo vodili Linkedin Ads kampanje

- PPC za superiorne performanse -