ADVERT

Šta radi Digital Media Buyer?

Kako se doba digitalne transformacije nastavlja, u marketinškom svetu počele su se pojavljivati nove uloge. Zajednički imenitelj za profesionalce koji rade na povećanju online brand awarenessa i sveukupne digitalne izloženosti je jedna pozicija koja se naziva Digital Media Buyer. Danas je situacija takva da je pozicija Digital Media Buyer, dostigla takav status da predstavlja jedno od najtraženijih zanimanja u advertajzing industriji.

U prošlosti media buyer-u su tražili načine kako da implementiraju televizijske reklame na najpoželjnijima kanalima oglašavanja kako bi pospešili prodaju za svoje klijente i na taj način ostvarili prednost u odnosu na oglase u novinama i u magazinima. Danas, digital media buyer-i, korist digitalne kanale oglašavanja, kako bi postigli iste ciljeve ali koristeći marketinške elemente 21. veka, od društvenih medija do video platformi.

Šta radi Digital Media Buyer?

  • Na osnovnom nivou, Digital Media Buyer je zadužen za promovisanje određenog brenda.
  • Najvažnije odluke koje donosi vezane su za kanale oglašavanja i taktike koje koristi kako bi definisao publiku i ostvario ciljeve klijenta
  • Najveći deo vremena provodi u osmišljavanju digitalne advertajzing kampanje i izboru optimalnih kanala za sprovođenje advertajzing kampanje
  • Media buying je jedna od najbitnijih strategija za rast digitalnog brenda
  • Digital Media Buyer identifikuje ciljanu publiku
  • Radi analizu konkurencije s obzirom da je u pitanju visoko kompetitivna oblast
  • Upravlja i optimizuje povereni budžet za oglašavanje
  • Prati i analizira performanse kampanje

Angažovanjem Digital Media Buyer, preduzeća dobijaju ne samo čoveka koji poznaje strategiju oglašavanja i poseduje znanje kako da formuliše efikasnu marketing kampanju, već dobijaju sve ono što je potrebno da pospeše svoj ROI. Kreativnost i analitika podataka kojom raspolaže svaki uspešan Digital Media Buyer, garantuje da svaka kampanja u koju ulažete sredstva za marketing rezultira uspehom.

Često se pod rečju digitalni marketing danas trpa sve i svašta. Kod nas u ADvertu, postoji jedan princip koji kaže da nema marketinga bez budžeta za oglašavanje. Danas svi rade neke profile, stranice, ubeđuju klijente da je to što oni rade digitalni marketing. Svaka čast svakome, ali u centru tog digitalnog marketinga, stoji Digital Media Buyer, osoba koje je i pre 50 godina radila to isto samo na tradicionalnim medijima – efikasno i pametno korišćenje budžeta za marketing radi postizanja što boljih rezultata kampanje.

 

Podeli tekst
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Potrebna vam je marketing strategija koja će unaprediti vašu prodaju?