Zašto je bitan Twitter?

icon

Plaćanje po učinku

Ono što Twitter pruža za oglašivače je plaćanje po učinku, dakle svako promovisanje plaća se nakon postignutog marketing cilja.

icon

Ključne reči

Twitter je mnogo precizniji kada je u pitanju targetiranje ključnih reči, čak i u odnosu na Facebook. Gadjanje po heštegovima je zaista nešto počemu je Twitter prepoznatljiv.

icon

Najeftinija cena klika

Cena po kliku je na Twitteru dosta niža u odnosu na ostale društvene mreže i zato predstavlja obavezan izbor za svaku multikanalnu kampanju.

Twitter ADS

Zanimljive činjenice

  • 63% publike na Twitteru je između 35 i 65 godina 63%
  • 66% korisnika Twittera čini muška populacija 66%
  • Veliki broj B2B preduzeća koristi Twitter za svoj digitalni marketing 67%
  • 40% Twitteraša priznaje da su kupili nešto nakon što su videli na Twitteru 40%
twitter oglasavanje

Najčešća pitanja za Twitter oglašavanje

Kao i kod svih ostalih društvenih mreža, samo što je ovde cena klika najniža. Čak, dešava se i da bude superiorna mreža kad je u pitanju stopa konverzije i ukupna cena.

Twitter Ads mogu pomoći vašem biznisu u mnogim parametrima. Ove prednosti uključuju promovisanje biznis naloga, targetiranje ključnih reči, nižu cenu oglasa po kliku i specijalizovanu publiku.

Pay for Perfomance na Twitteru funkcioniše tako što plaćate reklame tek kad one dostignu marketinški cilj. Ova prednost se odnosi na sve promocije na Twitteru, uključujući promociju aplikacije, promociju twita ili promociju povećanja pratilaca.

Različite agencije različito naplaćuju za Twitter Ads menadžment, ali postoje neka četiri osnovna tipa cene usluge:

  • Procenat od budžeta (ako je vaš budžet 1000 eur, agencija zaračuna svoj fee od 20-30% i usluga agencije je onda 200 do 300 eur)
  • Cena zavisi od broja kampanja
  • Fiksna cena i procenat od budžeta
  • Fiksna cena na mesečnom nivou

Lično, mi ne volimo procenat od budžeta model, jer imamo osećaj da na taj način sputavamo klijenta da ulaže u budžet za oglašavanje što je jedna od osnovnih pretpostavki uspešne kampanje. Naša cena zavisi od kompleksnosti vašeg zahteva i zaračunavamo cenu na tromesečnom nivou, jer raditi kampanju ispod tri meseca nije preporučljivo. Ta cena se može podeliti i na mesečno plaćanje ali to sve ostaje da se dogovori sa opcijama koje najviše odgovaraju klijentu.

Potrebna vam je Twitter kampanja, imate budžet za oglašavanje?

Tu smo za sva pitanja!

Naši klijenti za koje smo vodili Twitter Ads kampanje

- PPC za superiorne performanse -